Dækning, der giver dig ro i sindet
Vi bestræber os på at tilbyde hurtig og pålidelig service for at sikre, at dine Epson produkter er oppe at køre igen problemfrit så hurtigt som muligt.
Yderligere service- og supportdækning
Ingen uventede reparationsomkostninger i op til 5 år.
Priser på forhånd
Forenklet budgettering og større kontrol med serviceudgifter.
Epsons autoriserede servicerepræsentanter
Produkt repareret af Epsons uddannede fagfolk.
Epson servicecentre
Vi tilbyder et bredt netværk af reparationsagenter, der kan betjene dig.
Ubegrænset telefon- og e-mailsupport
Vores kundeservicecentre yder telefon- og e-mailsupport i hele dit Epson produkts levetid.
Fjernsupport
Epson tilbyder en lang række muligheder for fjernsupport. Hvis du ønsker flere oplysninger, kan du kontakte dit lokale Epson kundeservicecenter.
Sikkerhed for at få øjeblikkelig hjælp, når det er nødvendigt i arbejdstiden.
Find dit produkt
Find dit produkt og se, hvilke CoverPlus-pakker der er tilgængelige.
Standardgaranti vs. | Standardgaranti | CoverPlus | Udvidelsesprogram for produktets livscyklus |
---|---|---|---|
Antal år dækket | 1-2 år som standard | Op til 5 år i alt | Op til 8 år i alt for berettigede produkter |
Svartid | Svarmål | Prioriteret svartid | Prioriteret svartid |
Opgrader service standard servicetype | Nej | Ja | Ja |
Se kommerciel standardgaranti | Se vilkår og betingelser | Se vilkår og betingelser |
Servicetyper, som vi leverer
CoverPlus tilbyder en række servicetilbud:
Returnering
Disse servicepakker tilbyder reparation af dit produkt på et autoriseret Epson servicecenter i den valgte dækningsperiode. Reservedele og arbejdskraft er dækket. Visse dele, der er betegnet som levetid eller vedligeholdelse, udskiftes kun ved fejl, ikke ved slutningen af deres levetid. Du bedes sende eller indlevere dit defekte produkt til et Epson reparationscenter, og når det er repareret, returneres produktet til dig med kurer.
Fås i 3, 4 og 5 år
On-site
Disse servicepakker tilbyder on-site reparation af dit produkt af en autoriseret servicerepræsentant fra Epson. Teknikeren vil besøge din lokalitet for at reparere dit produkt. Vi stræber efter at svare inden for to arbejdsdage.
Fås i 3, 4 og 5 år.
Ombytning on-site
Disse servicepakker tilbyder on-site reparation eller erstatning af dit produkt af en autoriseret servicerepræsentant fra Epson. En ingeniør vil hente den defekte enhed på din adresse og levere den til dit lokale servicecenter til reparation. Når det reparerede produkt er færdigt, vil det blive returneret til dig. Når besøget er planlagt, bestræber vi os på at kontakte dig inden for to arbejdsdage.
Fås i 3, 4 og 5 år
Sådan køber du CoverPlus
5 enkle trin til at begynde den udvidede CoverPlus-garanti.
Find dit Epson produkt
Se, hvilke CoverPlus-pakker der er tilgængelige for dit produkt.
Vælg og køb din CoverPlus-pakke
Afgiv din ordre online eller via din forhandler
Du modtager en e-mail fra Epson, der bekræfter din udvidede garanti og indeholder registreringskoden for dit produkt
En PDF-fil vil blive vedhæftet med alle oplysninger om, hvad der er inkluderet i din udvidede garanti samt kontaktoplysninger til teknisk support. Du vil også modtage en 16-cifret sikkerhedskode, som du kan bruge til at registrere dit produkt.
Registrer dit Epson produkt online
Du skal registrere dit Epson produkt ved hjælp af den 16-cifrede sikkerhedskode i din bekræftelsesmail.
Tjek din produktgaranti
Du kan gå tilbage og tjekke dit Epson produkts udvidede garanti.
Sådan køber du programmet til forlængelse af produktets levetid
Forlæng levetiden for dit Epson produkt ved at købe vores nye garantimulighed, der giver ekstra beskyttelse og sikkerhed til din investering.
Sørg for, at dit produkt allerede har en aktuel CoverPlus-garanti registreret
Kontakt din lokale forhandler, som vil hjælpe dig med at købe programmet til forlængelse af produktets levetid, og som vil forklare produktfordelene
Ofte stillede spørgsmål
Hvornår kan jeg købe en CoverPlus-pakke?
Du kan købe en pakke op til 60 dage fra installationsdatoen for dit Epson produkt.
Hvornår starter dækningsperioden for Epson CoverPlus-servicepakken?
En pakke yder assistance fra dag 1 af installationen af det produkt, den er registreret for. For eksempel varer en 3-årig CoverPlus-pakke i 3 år fra købet af dit produkt.
Er der en grænse for, hvor mange gange jeg kan få mit produkt repareret i dækningsperioden?
Der er ingen grænse for, hvor mange gange et produkt kan repareres i Epson CoverPlus. Epson har ret til at erstatte produktet med et passende produkt i tilfælde af, at yderligere reparation ikke er mulig.
Hvordan ved jeg, hvornår produktets dækning er ved at være slut?
Gå ind på https://www.epson.dk/support og indtast dit serienummer, og du kan se din standardgaranti og eventuelle udvidede garantier, der er registreret for dit produkt.
Hvordan får jeg et servicebesøg?
Du kan ringe, e-maile eller chatte online med din lokale Epson supportdesk. Den fulde liste over numre og kontakter er her.